Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
btceth

btceth

چرا تراست ولت نیاز به فرآیند احراز هویت توسط کاربران ندارد؟

تراست ولت
احراز هویت تراست ولت

آیا تراست‌ ولت از کاربران خود درخواستی مبنی بر احراز هویت (KYC) دارد؟

تراست ولت برای استفاده‌ی کاربران از سرویس کیف پول خود، اطلاعات KYC نمی‌خواهد اما با این وجود در جریان باشید که کیف پول تراست هنگام گزارش مشکلات توسط کاربران و تیکت زدن به تراست ولت اطلاعات KYC مانند نام، تلفن و آدرس ایمیل و غیره را درخواست می‌کند. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که اطلاعات غیر شخصی مانند اطلاعات عمومی کیف پول را در صورت درخواست ارائه دهید.

تمام اطلاعات شخصی که موردنیاز نیستند به طور خودکار پس از ۹۰ روز حذف می‌شوند. کاربران نیز می‌توانند با ارسال ایمیل به support@trustwallet.com، درخواست دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده درباره خود را داشته باشند و از تراست والت بخواهند که اطلاعات را حذف کند و یا تغییر دهد.

این برنامه بر اساس اصول مبتنی بر حفظ حریم خصوصی ساخته شده است و به فروش اطلاعات شخصی کاربران اعتقادی ندارد. به طور کلی شبکه بلاک چین ارز دیجیتال بر اساس اطلاعات حداقلی لازم برای انجام احراز هویت در راستای اطمینان از سهولت استفاده ساخته شده است.

آیا این امکان وجود دارد که Trust Wallet در آینده درخواست وریفیکیشن داشته باشد؟

پاسخ به این سؤال منفی است، زیرا تراست ولت یک مرجع متمرکز نیست که برای انجام تراکنش‌ها به اطلاعات شخصی نیاز داشته باشد. با این حال، اگر قوانین و مقررات هر کشوری، Trust Wallet را ملزم به قرار دادن پروتکل‌های تأیید کند، ممکن است در راستای مطابقت با این مقررات این کار را انجام دهد.

 

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post