Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
btceth

btceth

چگونه بدون کد گذاری یک توکن ERC ایجاد کنیم؟

چطور بدون کد گذاری یک توکن ERC ایجاد کنیم؟

نحوه ایجاد توکن ERC بدون کدگذاری

برای ایجاد توکن ERC بدون کدگذاری به استقرار یک قرارداد هوشمند نیازمند است که ساده سازی آن از طریق پلتفرم های مدرن صورت می گیرد. کاربران می توانند بدون دانش فنی و یا کدنویسی، جزئیات توکن پیشنهادی خود را ارائه کنند. ایجاد توکن ERC بدون کدگذاری به طور سنتی نیازمند یک ایجاد کننده می باشد تا بتواند ویژگی های توکن، مانند نام، تعداد توابع کمکی و عرضه را مشخص کند. با آزمایش QA، قرارداد هوشمند و استقرار بلاک چین، این مرحله دنبال می شود.

کاربران در حالت سنتی باید به درک اساسی از کدنویسی مسلط باشند اما این فرآیند توسط پلتفرم های جدیدتر ساده شده است و هر فردی بدون نیاز به دانش کدگذاری می تواند اقدام به استقرار یک توکن از خود کند. ترمینال ارز دانشجویی، یکی از این پلتفرم ها می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که اقدام به ایجاد یک توکن سفارشی ERC-20 کنند. کاربران می توانند با اتصال کیف پول اتریوم خود انتخاب بین کیف پول های Wallet Connect یا MetaMask فرآیند ایجاد توکن را آغاز کنند. همچنین می توانند از طریق کلیک بر روی دکمه “Get wallet” اقدام کنند.

سپس کاربران باید برای پرداخت هزینه استقرار قرارداد و راه اندازی توکن های خود، بودجه کافی را اضافه نمایند. کاربران با وجود این پایه می توانند از طریق یک فرمت ساده سازی شده، توکن های خود را تنظیم کنند و همچنین به آنها این امکان را می دهد که یک فرم اولیه را تکمیل نمایند. هر کاربری از طریق پلتفرم های مدرنی مانند Student Coin، می تواند بدون داشتن دانش فنی یا محدود بودن دانش خود، اقدام به ایجاد یک توکن برای خود کند.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post